Zboží přineste do kteréhokoli z těchto Prodejních center TESCOMA. Není třeba ho reklamovat tam, kde jste ho zakoupili. Předložte prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
Reklamace zboží ZAKOUPENÉHO V E-SHOPU
Jak úspěšně vyřídit reklamaci:
1. Zboží připravte na vrácení do e-shopu. Nejdříve zboží řádně zabalte a zabezpečte proti pohybu uvnitř balíku. Tím zabráníte možnému poškození během přepravy. Přiložte tyto 2 doklady:
prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu.
vyplněný Reklamační list. Uveďte kontaktní údaje, zejména telefon.
Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.
Reklamované zboží posoudíme a o průběhu řešení reklamace vás budeme informovat. Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás. E-mail:eshopcz@tescoma.cz Telefon:800 801 122
Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (Odstoupení od kupní smlouvy)
Zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů. Členové TESCOMA klubumají prodlouženou lhůtu na vrácení zboží, a to až 30 dnů.
Jak vrátit zboží:
1.
Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu ZDARMA odešlete Zásilkovnou. Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno možnému poškození během přepravy. Do balíku vložte vyplněný Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.
Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny. Seznam podacích míst naleznete zde. Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo, nic neplatíte.
nebo
2.
Neporušené zboží, nejlépe v původním obalu, přineste do jakéhokoli Prodejního centra z tohoto seznamu.
Předložte tyto dva doklady:
prodejní doklad nebo doklad ze zákaznického účtu TESCOMA klubu
Částku za vrácené zboží vám uhradíme v nejbližším možném termínu na uvedený bankovní účet. Pokud si nebudete postupem vaší reklamace jistí, kontaktujte nás. E-mail:eshopcz@tescoma.cz Telefon:800 801 122